Jump to content

OMG music for my ears


thygesen
 Share

Recommended Posts

removed my Hamann exhaust today and put the LOC exhaust on the car. OMG OMG thats the best sound iwe EVER heard. The best money i ever have used. i changed sound from a muckle car to a F1. for those that are looking for a new system i can higly recomend this.

 

:icon_pray: :icon_pray: LOC :icon_pray: :icon_pray:

 

this is picture of the old system

10052010069.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

now you are going to need the front bumper that im making ; )

 

sorry.. i recived my RSC lp-560 bumper today. havent had any time to make the video today. will try tomorrow. sorry :blush:

11052010072.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry.. i recived my RSC lp-560 bumper today. havent had any time to make the video today. will try tomorrow. sorry :blush:

i see. thats a very nice bumper also. i will post pics of my bumper when i finish it. it looks very nice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOC = best sounding exhaust I've heard on a Gallardo in person, out of probably around a dozen different units I've experienced.

 

For those wondering if it's for you, the tone from this system is a higher-pitch F1-shriek as oppossed to the opposite big-block bass rumble that other systems feature. If the F1-sound is what you're after the LOC is the closest I've heard outside of the megabucks Kreissieg units.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i see. thats a very nice bumper also. i will post pics of my bumper when i finish it. it looks very nice.

nice. looking forward to the pictures

 

Cool a Norwegian :)

 

I'm from Oslo. Congrats on the car, it looks sweet!

 

Are you coming to Oslo any time soon?

 

ikke oslo men skal en tur til Fredrikstad i slutten av uka. skal til Von Braun å ta en liten sjekk på bilen. hyggelig men flere nordmenn her. det er noen flere her. bla sprite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice. looking forward to the pictures

 

 

 

ikke oslo men skal en tur til Fredrikstad i slutten av uka. skal til Von Braun å ta en liten sjekk på bilen. hyggelig men flere nordmenn her. det er noen flere her. bla sprite.

Kult. Skal ned å hente A8en min hos Jonus (i Fredrikstad), hadde vært morsomt å kjørt mot en G. Hadde vært en bra match :) 520hk/600nm (på lav boost setting) i den. Ja sprite er norsk som bor i statene. Vi har hengt en del ganger. j0rgen er også fra Oslo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kult. Skal ned å hente A8en min hos Jonus (i Fredrikstad), hadde vært morsomt å kjørt mot en G. Hadde vært en bra match :) 520hk/600nm (på lav boost setting) i den. Ja sprite er norsk som bor i statene. Vi har hengt en del ganger. j0rgen er også fra Oslo.

Og jeg er fra Oslo :icon_thumleft:

 

Diabloen kom ut av vinterdvale i går, og er for tiden i Oslo forresten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

som sagt så kjører jeg innover i morgen. skal overnatte hos en kompis like v Rudskogen. drar på verkstedet tidlig fredag. så hvis du er i området så er det bare å gi et pip. 93257000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Og jeg er fra Oslo :icon_thumleft:

 

Diabloen kom ut av vinterdvale i går, og er for tiden i Oslo forresten.

kult. sist jeg var østover fikk jeg plutselig øye på en svart countach i bakspeilet mitt. hva er liksom odsen for det da. vi lekte oss litt på 2felten like før Drammen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

som sagt så kjører jeg innover i morgen. skal overnatte hos en kompis like v Rudskogen. drar på verkstedet tidlig fredag. så hvis du er i området så er det bare å gi et pip. 93257000

:icon_super: will do ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kult. sist jeg var østover fikk jeg plutselig øye på en svart countach i bakspeilet mitt. hva er liksom odsen for det da. vi lekte oss litt på 2felten like før Drammen.

 

 

Grattis med bilen T.

Den sorte Countachen er kompisen min sin :) Vi får ordne et cruise til sommeren hvis du er i nærheten da :icon_thumleft:

 

Now, video please :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...